I Göteborg!!

Tjenare nu sitter jag här på hotellet gothia tower. Häftigaste hotellet jag varit på. Det finns 23 våningar hela huset är typ av glas. Det finns en his som man åker längst upp i och man ser rakt ut hela vägen. I dag har jag ju då tävlat kval in till sm i mårgon. Jag gick inte vidare men jag är nöjd endå och ännu nöjdare om den där jävla bitchen åkte ut. När jag körde så kom hon först och ställde sig framför mig och sen försökte hon verkligen dansa in i mig och då blev jag skit arg och tog i ännu mer när hon kom nära mig så jag hoppas att hon fick en smäll för om man jävlas med mig får man fan skylla sig själv!!!! Men annars har det varit en bra dag och jag säger grattis till alla andra tidaholmare som gick vidare. Nu ska jag bara chilla resten av kvällen sen får jag se vad jag gör imårgon liseberg eller stan tror jag nog att de blir. Sen så är ju Lovisa på hotellet imårgon. Då blir det lite roligare. Sitter vid pappas dator så jag har tyvär inga bilder :/
BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0