HELLO I'M BACK ON TRACK!!

Tjenare!! Nu var det ju ett tag sen. Så jag tänkte slänga in ett inlägg här och nu!!
Helgen har varit prima och mycket mycket kult och gult haha...
Idag så hade vi inte engelska och b språk för vi hade orjentering(eller hur det nu stavas)
Sen så slänger nicklas ur sig att vi ska orjenterings test på måndag och att mna är tvungen att orjentera själv då så när jag väl har gått in i skogen så kommer jag väll inte ut igen :/
Sen efter skolan så var det igentligen cabare träning men jag åkte till lidköping och hämtade mina glasögon istället och kolla lite i afärer. Sen när jag kommer hem så håller jcabare träningen fortfarande på så då åkte jag dit och träffade linnea och rebecca. vi lekte lite granna med hårspej kuliga saker det där :)
Men efter ett tag när rebecca och Linnea satt i ett rum och gjorde eeeeekkkkklllliigggaa saker så får vi höra att vi har slutat. så då åkte vi och åt pizza på happy time smakade alla tiders. Men sen när vi ska ta våra/deras cyklar  så kommer det några som tar fram en vatten pistol genom fönstret och börjar spruta på oss så vi blev jätte blöta sen så hängde dom efter oss och sprutade typ 3 gånger till men det var kult sen nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0