TRÖTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!

Hejsan i dag är jag väldit trötttttttt!!!!
Igår så gick det bra i grupp och par men inte så bra i singel.
I grupp kom vi 2:a och i par 4:a
Vi fick inte prick i grupp men jag håller på att kolla om vi fick det i par man va tvungen att vara 15 för att fyran skulle få prick men jag vet inte hur många vi va.
Men endå det har inte gått så bra för mig i singel på ett tag nu så jag tänkte utmana mig själv lite nu.
Så jag tänkte som såhära att om jag inte går vidare så ska jag göra något konstigt/roligt/dumt/pinsamt m.m. Men ni kan ju skriva vad ni tycker att jag ska göra om jag inte går vidare så väljer jag något av de. Kul va?
Nu så ska jag typ plugga engelska och no
Snygg lugg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0