.......

Idah har skolan varit rätt okej bara so:n som va ''vanlig'' lektion och då kolla vi på film. efter skolan åkte jag Linnea Athena och Emma till caseys och fika eller dom tog räk macka och jag tog en pizza bulle. Men vi tyckte det va rätt så skabb så vi åkte till mäcka och tog en fika där med.
Efter det åkte vi till Athena och lira lite med Gangsters det gick bra tills Jag gjorde så att vi förlora och Emma sa att jag var dålig då gick jag ut och gömmde hennes sko. Sen så råka jag göra det igen då säger hon att jag inte kan några texter att jag inte kan spla trummor eller gitare alltså att jag inte kan något då!!!!
Då sa jag att jag skulle åka hem men då började dom gömma mina grejor och slå mig så nu har jag en bå tira. Sen kollade jag på klockan och såg att jag verkligen behövde åka hem. Men det gick inte så bra för athena låste in sig på toan med mina skor då tog jag hennes skor men dom var typ 50 storlekar för stora. Sen när jag hade alla mina grejor dum som jag är så säger jag emma lycka till att hitta dina skor då tar hon min wii kontrol så jag fick så där i fem minuter till typ. Så det sluta med att jag och Emma åkte ifrån Athena som fiender Athena är med min fiende!! Den enda som är snäll är Linnea <3<3<3
Förövrigt så är en bulgarien resa beställd nu!! fan vad jag längtar!!
Bilder från igår för jag vill inte lägga ut några bilder från nu eftersom att det ser ut som att jag har doppat ena ögat i blåbär eller något!!
fin bild innan tävlingen!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja ää schneeeel heest och vi ska till bulgarieeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnn! tjoho! :D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-03-03 @ 23:34:35
URL: http://ahrenbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0