tralalalalala!!

igår så tänkte lovisa och jag att efter som att det är så bra väder här i tidaholm så är det säkert det i hjo med. så vi åkte till hjo och skulle till hjo badet. vill bara på peka att jag hade på mig shorts och en mag tröja värsta sommar outfit. Sen när vi kommer fram så släpper mamma och pappa bara av oss där. Men i hjo så var det svin kalt och alla där gick typ i lång byxor och tjockis tröjor och sånt. så vi gick inte ens in till hjo badet. jag frös så jävla mycket så jag gick in på ica och köpte ett linne. sen så kom mamma och pappa efter typ en timme. Idag var det konfa till klockan ett då åkte jag hem och åt sen vidare till skövde. i skövde så gjorde jag ett pass. jag hoppas att det blev bra efter som att man ska ha det i ett tag. eter det så gick jag och mamma och kollade i afärer lite grann. det är typ rea i alla afärer så det var ganska stökigt men billigt :D jag tänkte att jag kanske kunnde lägga upp bilder på det jag köpte sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0