hejsan !!

Lite efter va de här ja.
Från i torsdags till i måndags har vi varit lediga.
I lördags så va jag med linnea och lovisa och vi solade typ hela dagen. Sen på kvällen så träffade vi Emma,rebecca,emma,moa och carro i bruksvilleparken. plus att vi träffade en gammal kär vän till mig rebecca och linnea haha :D sen så sov linnea och lovisa här på natten.
på söndagen så va jag med linnea och lovisa.vi solade lite sen så åkte dom hem och åt då kom rebecca och vi åkte hem till henne och hämtade hennes long board. hon hade fått ont i benet så hon kunde inte åka. så då åkte vi en sväng sen när vi kom hem till mig så kom linnea lovisa och emma. vi åkte till åna och badade. riktigt skönt faktiskt :D vi tänkte åka kannot men vi hade inte så lång tid på oss så det ska vi göra någon annan dag.  sen åkte alla hem. sen efter det så kom emma hit och sov här.
sen på måndagen så åkte vi till jönköping. Jag köpte inte så mycket bara en long board. När vi kom hem så hängde vi med emma och anna till havs sjön. JAG SKA ALDRIG BADA FÄR IGEN!!! det finns hur mycket och stora fiskar som helst där!!!!
Itisdags så var det skola helt okej faktiskt. efter det så åkte jag till lidens och jobbade där lite.
idag så var det skola också helt okej. efter det så åkte jag till lidens och jobbade lite till och tjänade lite pengar :D
när jag kom hem så åkte ja och linnea long board en sväng. och nu ska jag börja med no läxan men jag tycker att det är puckat att ha no läxa nu eftersom betygen redan är sätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0