hihihihi :D

heeeeeeeeej i natt sov jag hos lovisa. När vi vaknade så var jag tvungen att åka hem på direkten för jag skulle äta och packa. Naär jag cyklade hem så började det rengna så ajg blev lite blöt. Men när ja kommer hem så märker jag att jag inte hittar min mobil. så jag började leta sen så ringde jag till lovisa och kollade om den var där men detv var den inte. Då började jag få lite panik eftersom att det rengnade ute. och min mobil är inte direkt vattentät. men jag och pappa åkte ut i bilen och letade men vi hittade den inte då åkte jag ut med min lilla fina cyckel jag hade typ cyklat ända till lovisa men tänkte att jag kunde vända innan övergångsstället. då ser jag att mitt skal från moibilen ligger på gatan och åker dit och kollar och där ligger min mobil i gräset. rätt så blötr så jag har kagt den på torkning så jag får väll se om den fungerar. nu har jag ätit och packat klart inför bulgarien imårgon. vi åker från tidaholm till göteborg kl 10 imårgon sen så lyfter planet typ kl tre. Snart så ska lovisa komma hit så vi får väll se vad vi hittar på.
Jag vill tävla!!!
Här är min och linneas kommpisar katitzie och kadidje.
mycket 3fliga folk måste jag säga.
Jag och linnea försökte likna dom och jag måste säga att jag tycker att vi lyckades ganska bra!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Om vi är! Ni får oxå ha de bra! :D

2011-07-30 @ 13:22:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0