hahahahhahihihihihihhohohohothhahhahha!!!!!

hejsan alla ** barn. ja som sagt hej på er!! trevligt att råkas det var ju ett tag sedan. nu befinner jag mig i mitt rum där brevid mig sitter ju en lite host host fin dam. ne nu skämtade jag med dig lovisa. ne men vi sitter och väntar på att linnea ska bli klar men nu sa min kollega brevid mig att hon var klar. mycket intressant info så jag hoppas verkligen för eran skull att ni antecknar. vi ska då sedan åka till ica och köpa lite grejs sen hade vi tänkt att ha en piknik men efter som att lovisa just nu har röda naglar så vet jag inte om det blir något av denna fina piknik. ne men det rengnar ute. sen så får vi väll se vad som händer jag tänkte säga att jag åker bort i ev vecka på lördag ifall vilket jag inte tror att jag gör alltså bloggar innan lördag igen. ha en fortsätt 3vlig lördags evning. (y)
LOVISA SKET!!

Kommentarer
Postat av: Dessie

omg, om du bara bloggade lite offtare så skulle du nog bli en super stor bloggare en dag, lycka till i livet å jag hoppas på många framgångar! puss & kram Desirée

2011-07-24 @ 22:40:08
URL: http://desireenilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0