Onsdag!!

Idag i skolan va det klädsim jag hade en väldigt tajt luv tröja på mig så det kändes typ som att jag skulle strypas så jag kände att jag typ va väldigt röd i ansiktet och lät väldigt konstigt men det gick la bra ändå. Efter skolan va jag med Emma och vi kollade på burlesque. Efter det åkte hon hem då gjorde jag b-sråks läxan och no kan det hyfsat nu. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanska kolla på ett avsnitt av stylisterna. Imårgon på svenskan ska vi till bokhandeln för det är bokrea och då får alla åttor en bok <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Fan vad nice!!!
Tävling på Lördag!! tagga. Måste köpa brun utan sol med men har jag pengar till det?.......  neeee!! får försöka övertalla mamma att det vore bra att ha hemma.
Tänkte lägga ut några gammla bilder.
SÖT!!
Min egen tårta är felstavad :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0