Skövde med Lovisa.

Hej i går var jag i skövde med Lovisa vi va och såg love and other drugs. Sen efter det så kom pappa och hämta oss. Sen va det bara chill. I dag har vi varit i skövde igen, fast idag kolla vi in alla heta affärer. När vi skulle åka till skövde så orka vi inte vänta tillklockan fyra, då fritidskortet börjar jälla så vi tog halv fyra bussen. Medans vi gick till bussen så kom vi på värsta långa ursäkten till varför vi va tvungna att åka med bussen. Sen när vi kom till bussen så funka det ju inte hon bara:
-vad är det för kort
jag-fritidskort
hon-har det gått ut
jag- ne
hon- konstigt men gå in du det är säkert något fel på apparaten
Sen kom Lovisa det funkade ju självklart inte för henne heller.
Hon- det är nog samma sak med dig där
lovisa- mm
Hon- vad är det för kort
lovisa- fritidskort
hon okej gå in bara
Vi- asssssssss garv!!!
Hahhahahha :D
det va kul. Jag köpte ett tränings linne ett par tränings byxor och en fondation.
Lovisa.
Fina läppar och osminkad osv :D
Naaaaaw Rebecca lenneer och Rebecka stenström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0