Hej Tjena Hallå!!

Hej tjena hallå idag har varit en vanlig Torsdag i skolan förutaom att en Engelsk snubbe kom på SO:n han såg jätte tråkig men han va riktig rolig faktist. Efter skolan gick jag och Emma hem till mig och åt lite negerbollar och kollade på tv + att vi övade lite geografi. Sen åkte vi till henne och åt och bytte om, mina kläder var väldigt blöta då för att det var typ snö storm ute och jag hade min väska så att det kunde snöa in (smart). Sen åkte vi till konsum för att jag skulle köpa tuggemin men då hade dom inte kvar den lilla fina tunnan och dom sa att det var slut men det tror inte jag på så jag ska dit och kolla imårgon med. Sen var det iallafall dans. Gick bra men hängde inte riktigt med men det sitter nog till nästa gång hoppas jag. När jag kom hem hade min mamma varit så snäll att hon hade gjort pannkackor till mig. Jag var inte så jätte hungrig för jag hade drrukigt mycket vatten på dansen. Sen har jag dushat och fixat några små problem som inte gick så bra. Nu håller jag på att ladda ner burlesque och mean girls 2. Nu ska jag nog gå och sova snart så jävla trött. Men jag får sova i mårgon för jag har sov mårgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0