Bra rubrik!!

Hej gårdagen va både bra och dålig. I singel gick det inte något vidare. Men det av kul att springa runt sen när det var en stund (lång stund) till paren. Sen när det var par så kändes det bra men när våran round kom up så va inte vi med så vi var på väg att gå och byta om när hon som sätter up lappar säger att det är omdans på round 45 (den rounden vi dansa) vi bara kutar dit men då va det bara dom som kom upp på lappen eller vad man säger. Men sen kommer vårat nummer upp och vi hade ju inte ens dansat omdans så det va jätte konstigt så vi fatta typ inte om vi hade gått vidare eller inte. Men det hade vi sen och i finalen så glömmde jag typ bort mig. Sen på prisutdelningen så ropa dom upp trean det va inte vi sen tvåan inte vi då tänkte jag fan nu är det kört men sen bara etta nummer 559 (vårat nummer)!!! Värsta collt först vistte vi inte om vi hade gått vidare sen kom vi etta!!!!
Sen idag har jag typ bara kollat på tv hela dagen lång!!! kul dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0