ARG!!!

Jag är jätte arg på dåligt humör och just nu är allt skit!!
När vi skulle äta kan ni gissa vad vi skulle äta? Jo äklig tackos det är kanske inte så äkligt igentligen men eftersom att jag har ätit det typ varje fredag sen jag föddes så är det inte så jävla gott längre!!
Bara det gjorde mig på dåligt humör sen börjar mamma tjöta bara: är du arg eller jag neeeej varför tror du att jag är arg hella tiden. Bara jag inte är super glad så ska jag tydligen vara arg!
Sen började hon och pappa tjöta massa skit. Sen när jag var mätt och skulle gå då fick jag inte det bara för att jag inte hade ätit upp. Det var ändå min andra potion så börja han tjöta massa skit så jag fick sitta där och tvinga i mig all tackos så nu mår jag illa :(
Men sen kommer Lovisa då blir det roligare. För er som har missat det så är det allså tävling i helsingborg imårgon.
känner mig så arg så det bara kockar i mig nu allså!! inget kul inlägg  men så är det ibland.

Kommentarer
Postat av: Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

Fin blogg hörru :)!



Händer nu i helgen dåå? :)

2011-02-26 @ 00:50:24
URL: http://bubblesfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0