Tjenare långt inlägg på väg!!

Tjenare allihopa det var ju ett tag sen jag bloggade på ''riktigt'' nu.
Så jag kan ju börja med att säga att påsk lovet snart är slut :( Men det har varit riktigt kul från i fredags till onsdag sov jag över med Lovisa och emma var med några gånger K U Z CO kuzco kuzco go go haha :D våran nya favorit låt. Sen så har jag börjat åka på emils mopped väldigt kul jag vill skaffa körkort men jag vet inte om jag orkar spara. Sen i torsdags så var jag och Linnea i ullared där träffa vi moa emma och carro. I går va jag med Athena vi åkte typ mopped och hoppa studsmatta hela dagen. Nu är det ju då påsk afton med. Ikväll kommer albin och jespers familjer hit och Linnea :)
Meeeeeee!!!!
Jag fick lite grana pengar i mitt påsk ägg jätte glad :)
HUBBA BUBBA :D
Nu ska jag ut och sola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0